Veelgestelde vragen

  1. Hoe kan ik bij jullie apparatuur huren?
  2. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
  3. Ik weet niet precies wat ik nodig heb voor mijn evenement, kan ik advies krijgen van jullie?
  4. Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
  5. Moet ik borg betalen?
  6. Hoe moet ik mij legitimeren?
  7. Hoe kan ik betalen?
  8. Ik heb geen eigen transport, kunnen jullie de spullen ook bezorgen/ophalen?
  9. Kunnen jullie de ook spullen ook installeren/opzetten/bedienen?
  10. Kan ik ook een DJ boeken bij een complete set?
  11. Hoe laat kan ik de spullen komen halen/terugbrengen?
  12. Kan ik de apparatuur op zondag huren/terugbrengen?
  13. Waar kan ik de spullen komen halen?
  14. Kan iemand anders dan de huurder de spullen komen halen?
  15. Zit er bekabeling bij de apparatuur?
  16. Ik wil de apparatuur meerdere dagen huren, krijg ik dan korting?

1. Hoe kan ik bij jullie apparatuur huren?
Kies in de blauwe navigatiebalk voor de gewenste categorie of gebruik de zoekfunctie. Als je het product van jouw wens hebt gevonden, kun je deze reserveren door op HUREN te klikken. Wanneer je alle producten die je wilt huren aan de winkelwagen hebt toegevoegd, kun je de reservering compleet maken door te klikken op DOORGAAN NAAR BESTELLEN. Je ontvangt dan direct een email met daarin de voorlopige reservering. Je hoeft dus niet direct te betalen. Binnen twee werkdagen nemen we contact met je op om de reservering door te spreken en af te ronden.

2. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Je kunt ons zowel telefonisch als per email bereiken. Onder contact vind je al onze gegevens en een contactformulier.

3. Ik weet niet precies wat ik nodig heb voor mijn evenement, kan ik advies krijgen van jullie?
Jazeker, we helpen je graag op weg! Je kunt altijd contact met ons opnemen voor een advies op maat. We denken dan samen na over de beste oplossing en de juiste apparatuur voor jouw gelegenheid.

4. Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief BTW. Deze wordt op de afrekening gespecificeerd.

5. Moet ik borg betalen?
Wij vragen €150,- borg voor elke bestelling. Deze borg kan vooraf via iDeal of ter plekke cash betaald worden. Je tekent een contract waarin staat hoeveel borg je hebt betaald. Wanneer je de apparatuur weer in goede staat hebt geretourneerd, krijgt je de borg direct terug.

6. Hoe moet ik mij legitimeren?
Je moet je bij ons legitimeren met een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs of identiteitskaart) en een bankafschrift niet ouder dan 14 dagen (aankopen en bedragen mogen zijn afgeschermd, het saldo niet). Huur je namens een bedrijf of vereniging? Dan dien je tevens een uittreksel van de Kamer van Koophandel (niet ouder dan één jaar) te overleggen.

7. Hoe kan ik betalen?

iDeal
Je betaalt vooraf via iDeal. Zodra je een reservering plaatst sturen we je een email met de betaallink. “Rental partners” hebben de mogelijkheid achteraf per factuur te betalen.

8. Ik heb geen eigen transport, kunnen jullie de spullen ook bezorgen/ophalen?
Ja, de spullen kunnen ter plekke worden afgeleverd en weer opgehaald. Kijk voor de kosten en voorwaarden bij bezorgen/opbouw.

9. Kunnen jullie de ook spullen installeren/opzetten/bedienen?
Ja, de spullen kunnen worden geïnstalleerd en/of bediend. Kijk voor de mogelijkheden, kosten en voorwaarden bij bezorgen/opbouw.

10. Kan ik ook een DJ boeken bij een complete set?
Niet alleen de set, maar ook de DJ huren? Dat is geen probleem; wij hebben een aantal goede dj’s in ons bestand voor diverse gelegenheden. Neem contact met ons op om je voorkeuren en de mogelijkheden te bespreken.

11. Hoe laat kan ik de spullen komen halen/terugbrengen?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, maken we afspraken met je over het ophalen en terugbrengen van de apparatuur.

12. Kan ik apparatuur op zondag huren/terug brengen?
Vaak zijn we op zondag gesloten. Wil je de apparatuur toch graag op zondag ophalen of terugbrengen? Neem dan contact met ons op om te informeren naar de mogelijkheden.

13. Waar kan ik de spullen komen halen?
Audio Amersfoort is gevestigd op de Voskuilerweg 49b te Woudenberg – Amersfoort.

14. Kan iemand anders dan de huurder de spullen komen halen?
Ja, dat kan. Je dient dit wel vooraf aan ons door te geven. Degene die de spullen komt ophalen is tevens verantwoordelijk voor de apparatuur.

15. Zit er bekabeling bij de apparatuur?
Bij alle apparatuur zit een volledige set bekabeling die nodig is om de apparatuur aan te sluiten. Als je toch nog extra kabels nodig hebt kun je deze los bestellen.

16. Krijg ik korting als ik de apparatuur meedere dagen huur?
Ja, voor meerdaags verhuur geldt een staffelkorting: hoe langer je huurt, hoe hoger je korting oploopt. Kijk voor meer informatie bij meerdaags verhuur.