Veel gestelde vragen (F.A.Q.)

Hieronder vind je de meest gestelde vragen. Staat jou vraag hier niet tussen, neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik online apparatuur reserveren?

Je gaat in het menu naar huren. Wanneer je een product wilt reserveren druk dan op HUREN. Als je alle producten hebt toegevoegd kan je via de winkelwagen de reservering compleet maken. Je ontvangt dan gelijk een email met daarin de voorlopige reservering. Er wordt binnen 1 werkdag contact met je opgenomen om de reservering compleet te maken.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Contact opnemen kan zowel telefonisch als per email. Voor contactgegevens kijk onder contact.

Ik weet niet precies wat ik nodig heb voor mijn evenement, kan ik advies krijgen van jullie?

Je kan altijd contact met ons opnemen voor een advies op maat. Wij kunnen u helpen bij het bestellen van de juiste apparatuur.

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Moet ik borg betalen?

Je moet zich legitimeren met: een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs, identiteitskaart) en een bankafschrift niet ouder dan 14 dagen (alleen origineel/bedragen mogen zijn afgeschermd). In geval van bedrijf of vereniging dient je tevens een uittreksel van de kamer van koophandel (niet ouder dan één jaar) te overleggen.

Hoe moet ik mij legitimeren?

Bij het huren van kleine bedragen vragen wij geen borg. Bij het huren van materialen met een hoog risico voor diefstal of hoge kans op het niet juist omgaan met de materialen kunnen wij dit wel van je vragen. Je wordt daar van te voren op de hoogte gesteld.

Hoe kan ik betalen?

Ideal
Je kan vooraf via ideal betalen. Wij sturen je via de email een betaallink op, die je via ideal kan betalen. ”Rental partners” kunnen achteraf op factuur betalen.

Ik heb geen eigen transport, kunnen jullie de spullen ook bezorgen/ophalen?

Ja, de spullen kunnen worden bezorgd. Kijk voor de kosten hiervoor links in het menu bij bezorgen/opbouw.

Kunnen jullie de ook spullen installeren/opzetten/bedienen?

Ja, de spullen kunnen worden geïnstalleerd/bediend. Voor de kosten hiervan, kijk bij bezorgen/opbouw in het menu links.

Kan ik ook een DJ boeken bij een complete set?

Wij hebben een aantal goede dj’s in ons bestand. Indien je een dj wilt boeken, neem dan contact met op.

Hoe laat kan ik de spullen komen halen/terugbrengen?

Bij de bestelling kan je de ophaal en terugbreng datum aangeven. Van te voren spreken wij tijden met je af voor het ophalen en terugbrengen.

Kan ik apparatuur op zondag huren/terug brengen?

Vaak zijn we op zondag gesloten.  Wil je de apparatuur op zondag ophalen/terug brengen neem dan contact met ons op.

Waar kan ik de spullen komen halen?

Voor ons vestigingsadres vind je op de contactpagina.

Kan iemand anders dan de huurder de spullen komen halen?

Ja, dat kan. Je dient dit van te voren door te geven. Degene die de spullen komt ophalen is er ook verantwoordelijk voor.

Zit er bekabeling bij de apparatuur?

Bij alle apparatuur zit bekabeling die nodig is om de apparatuur aan te sluiten. Indien je extra kabels nodig hebt kan je deze los bestellen.

Krijg ik korting als ik de apparatuur meerdere dagen huur?

Voor meerdaags verhuur geldt een staffelkorting van 50% per extra dag. Deze korting wordt berekend in de check-out. Wil je apparatuur voor meer dan 5 dagen huren, neem dan contact met ons op over langere termijn verhuur. Kijk voor meer informatie bij meerdaags verhuur in het menu links.